Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



EN

11 stycznia br. odbyły się warsztaty TravelMatch w Oslo

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Jaworska | 2018-01-24 14:36:29
warsztaty, usługi prozdrowotne, turystyka medyczna

Warsztaty TravelMatch w Oslo są największą tego typu imprezą w Norwegii. W ramach tego wydarzenia około 150 wystawców miało okazję spotkać prawie 200 przedstawicieli norweskiej branży turystycznej. Polska była krajem partnerskim siódmej edycji tego wydarzenia.

Kluczowym elementem eventu było seminarium poświęcone turystyce prozdrowotnej, zrealizowane w ramach poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki Brand. Ponad 70 słuchaczy obejrzało film promocyjny poświęcony możliwościom skorzystania z niezwykle bogatej oferty w obszarze turystyki medycznej w Polsce. Emisję spotu uzupełniono prezentacją, wskazującą na różnorodny profil i zakres usług dostępnych w poszczególnych regionach naszego kraju. Zapewniono również możliwość pozyskania dodatkowej wiedzy w ww. temacie bezpośrednio od 20 reprezentantów polskiej branży turystycznej uczestniczących w warsztatach. Ponadto, specjalnie na tę okoliczność przygotowano mini broszurę, która stanowiła przewodnik po polskiej reprezentacji na TravelMatch jako składowa pakietu powitalnego.

Impreza została bardzo pozytywnie odebrana przez wszystkich obecnych, którzy wyrazili pełną zgodność co do celowości podejmowania tego rodzaju inicjatyw, w szczególności ze względu na wzrastające zainteresowanie Polską jako destynacją turystyczną i prozdrowotną na norweskim rynku. Wyrażono także uznanie dla przyjętej formuły seminarium .

Polska branża skorzystała także z okazji nawiązania nowych kontaktów biznesowych, na jakie niewątpliwie pozwala specyfika warsztatów branżowych.

Organizator dochował należytej staranności w aspekcie właściwego wyeksponowania polskiej oferty, włącznie z użyciem logotypów wszystkich wystawców i partnerów, które zamieszczono na stronie internetowej imprezy www.travelmatch.no, na ekranach cyfrowych przed wejściem do obiektu, podczas rejestracji i lunchu, a także na trzech ekranach w sali, gdzie odbywały się rozmowy warsztatowe