Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polska na targach MITT/INTERMED Moskwa 2017- podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Jaworska | 2017-11-22 09:40:45
turystyka medyczna, targi turystyki medycznej, zdrowie, medycyna,

Polska Organizacja Turystyczna w ramach Branżowego Programu Promocji zorganizowała stoisko informacyjno-promocyjne poświęcone turystyce zdrowotnej podczas 24. edycji moskiewskich targów MITT 2017, 14-16 marca, jednej z najważniejszych imprez targowych branży turystycznej w Rosji. Tegoroczna edycja MITT połączona była z targami INTERMED, poświęconymi turystyce medycznej.

Polska Organizacja Turystyczna w ramach Branżowego Programu Promocji zorganizowała stoisko informacyjno-promocyjne poświęcone turystyce zdrowotnej podczas 24. edycji moskiewskich targów MITT 2017, 14-16 marca, jednej z najważniejszych imprez targowych branży turystycznej w Rosji. Tegoroczna edycja MITT połączona była z targami INTERMED, poświęconymi turystyce medycznej.

 

W targach uczestniczyło ponad 1,6 tys. firm ze 182 krajów i regionów świata. Liczbę odwiedzających szacuje się na 25 tysięcy. Polska Organizacja Turystyczna bierze udział w MITT od pierwszej ich edycji. Stoisko POT promowało narodową markę Polska. Nasz kraj prezentowany był nie tylko           w kontekście atrakcji turystycznych, ale również szerokiej oferty medycznej, na którą składają się między innymi specjalistyczna diagnostyka, zabiegi operacyjne, ginekologia, onkologia, gastrologia i transplantologia, rehabilitacja   i fizykoterapia, usługi stomatologiczne, medycyna estetyczna oraz zajęcia dla kuracjuszy zmęczonych tempem współczesnego życia, pragnących podreperować kondycję i wypocząć w przywracających siły witalne warunkach naturalnego środowiska i walorów przyrodniczo-krajobrazowych.

 

Na stoisku POT promowane były usługi firm, klinik i uzdrowisk. Wśród przygotowanych materiałów informacyjnych znalazły się tradycyjne wydawnictwa, prezentacje multimedialne i poglądowe wideoklipy wyświetlane na wielkoformatowym ekranie. Tematyczne łączenie branż w ramach targów nie jest nowym trendem, natomiast to rozwiązanie w odniesieniu do turystycznych imprez wystawienniczych, po raz pierwszy zastosowali z dobrym efektem, organizatorzy międzynarodowych targów ITB w Berlinie, prawidłowo odczytując oczekiwania klientów. Pacjenci korzystający z usług medycznych poza własnymi krajami, z reguły zainteresowani są poznaniem atrakcji turystycznych regionu, w którym przyszło im przebywać. Podczas targów MITT w stolicy Rosji wystawiało się w tym roku około 200 firm świadczących usługi medyczne. Analitycy rynku przewidują, że sektor medyczny coraz śmielej będzie inwestował w akcje marketingowe popularyzujące usługi prozdrowotne podczas targów turystycznych, choć na razie jego udział wśród wystawców ma w dużym stopniu charakter sondażowy.

 

W ramach realizacji Branżowego Programu Promocji, 16.03.2017 roku, odbyło się spotkanie zespołu pracowników Polskiej Organizacji Turystycznej

z dziennikarzami prasowymi i radiowymi oraz blogerami, którzy zapoznani zostali ze szczegółami realizowanego przez POT projektu promocji usług prozdrowotnych świadczonych Polsce oraz o potencjale naszego kraju w tej dziedzinie. W spotkaniu uczestniczyli również przedstawiciele firmy AA Stomatologia z Warszawy, wystawcy targów INTERMED. Dziennikarze rosyjskich mediów otrzymali zaproszenie do odbycia podróży prasowych do Polski organizowanych w ramach programu POT. Bezpośrednim wynikiem spotkania były publikacje na portalach tonkosi.ru oraz pro.tonkosi.ru artykułów opisujących potencjał Polski w zakresie usług zdrowotnych.

 

W tym roku na PSN wystawiali się: Lubelska Organizacja Turystyczna, Małopolska Organizacja Turystyczna, Miasto Kraków, biura Furnel Travel International oraz Mazowian Travel. Polskie stoisko Narodowe zajmowało powierzchnię 35m2, natomiast stoisko promujące turystykę zdrowotną 15m2. Stoiska zostały zaprojektowane tak, aby tworzyć jedną całość pod identyfikującym narodowo hasłem Polska.

 

 


Polskie Stoisko Narodowe na Targach MITT/INTERMED